Zakoupili jste zboží v našem internetovém obchodě a objevila se na něm závada nebo dopravce dodal poškozenou či nekompletní zásilku? Zde najdete základní rady, jak reklamaci co nejrychleji vyřešit k oboustranné spokojenosti.
Zboží přišlo poškozené
Pokud po rozbalení zjistíte poškození výrobku, kontaktujte nás na e-mail info@bazenonline.cz. Uveďte číslo objednávky, popište poškození a přiložte fotografie vadného výrobku nebo jeho části. V krátké době vás budeme informovat o dalším postupu.
Nekompletní zásilka
Pokud po rozbalení zjistíte, že něco chybí, kontaktujte nás na e-mail info@bazenonline.cz. Uveďte číslo objednávky, chybějící zboží a jeho množství a přiložte fotografii dodaného zboží. V krátké době vás budeme informovat o dalším postupu.
Došlo k záměně zboží
Pokud vám dorazilo jiné zboží, než jste měli objednané, kontaktujte nás na e-mail info@bazenonline.cz. Uveďte číslo objednávky, popište k jaké došlo záměně a přiložte fotografii dodaného zboží. V krátké době vás budeme informovat o dalším postupu.
Co lze a co nelze reklamovat?
Reklamovat lze zboží, které má výrobní vadu, nebo je nekompletně dodáno. Zde je vždy potřeba posoudit konkrétní reklamaci.
Reklamovat nelze zboží, které je poškozené neodbornou manipulací, obsluhou, nebo je opotřebeno obvyklým způsobem při používání.
Bližší informace ohledně reklamací najdete v obchodních podmínkách, bod 9.
Jak reklamovat zboží při přebírání od přepravce?
Při přebírání zboží si překontrolujte zejména obal zásilky. Pokud jeví známky poškození, máte právo požadovat rozbalení balíku a překontrolování vnitřního obsahu. Tento způsob je sice časově náročnější, ale je potřeba si uvědomit, že přepravci neberou na pozdější reklamace zřetel. Pozdější prokazování poškození je problematické. Ne vždy, když je poškozené venkovní balení, musí být poškozené i zboží uvnitř.
Pokud je zboží poškozené, nejste povinni jej od přepravce převzít. V takovém případě je potřeba sepsat s přepravcem protokol o odmítnutí zásilky, kde zkráceně popište, proč zásilku nepřebíráte. Následně nás kontaktujte, abychom mohli situaci co nejdřive vyřešit.
Pokud po převzetí zásilky zjistíte, že je zboží uvnitř balení nekompletní a není poškozený vnější obal, tak nás neprodleně kontaktujte. Urychleně zjednáme nápravu.
Kam a jak zaslat reklamované zboží?
Reklamované zboží důkladně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Zboží zasílejte kompletní, včetně příslušenství a reklamačního protokolu - urychlíte tím reklamaci a případnou opravu zboží. Vše samozřejmě v rozumné míře. Pokud nám zavoláte, tak se domluvíme přesně, co je potřeba poslat, aby bylo možné s reklamací efektivně pracovat.
Adresa pro doručení reklamovaného zboží je:
Eseos s.r.o.
Hala 103
Písečná 5
620 00 Brno
Ke zboží nezapomeňte přiložit vyplněný reklamační formulář, urychlíte tím řešení reklamace.
Kolik stojí reklamace zboží?
V případě oprávněné reklamace neplatíte žádné náklady spojené s reklamací. Částka za dopravu, kterou budete muset hradit při odesílání oprávněné reklamace, vám bude vrácena na bankovní účet, který nám sdělíte.
Náklady na dopravu reklamovaného zboží hradíme v přiměřené výši. Určitě neposílejte zboží přes předražené přepravce. Pokud si nevíte rady s dopravou, tak nás kontaktujte.
Lze reklamovat dárky a zboží obdržené zdarma k nákupu?
Dárky obdržené zdarma k nákupu nejsou součástí prodejní ceny výrobku a nelze je reklamovat.
Postup vyřízení reklamace
V případě oprávněné reklamace může nastat několik situací
1) Zboží je neopravitelné – v takovém případě dodáme nové zboží. Pokud již nebude totožné zboží v nabídce našeho obchodu, ale bude v nabídce jeho adekvátní alternativa, tak po vzájemné dohodě můžeme dodat alternativu. Pokud nebude k dispozici alternativní zboží, tak Vám vrátíme peníze za reklamované zboží.
2) Zboží je opravitelné – provedeme opravu prostřednictvím autorizovaného servisu a zboží doručíme na Vaši adresu.
3) Nekompletně dodaná zásilka – pokud zjistíte, že zboží nebylo dodáno kompletně, tak nás neprodleně kontaktujte. Zjednáme nápravu.